Kehamilan

12 topik
43k interaksi
105k ahli
avatar

Mulakan perbincangan

Tanya doktor secara percuma

Icon heart

Pos berkongsi

Diskusi Terhangat

kehamilan waktu muda

hii doc , may i know pasal tanda ii keputihan preg cause ... i taknak ada anak lagi and i think i'm to young to have anak so what should i do ?? untuk gugurkan anak macam mana yaa ??

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
6
1
Asid folik yang penting

Asid folik jenis MCM mne yg sesuai untuk mendapatkan zuriat secepat mungkin?

terima kasih doktor

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
17
1
1
Kalau kita berhubung intim tapi selepas 2minggu lebih tempoh kami bersetubuh saya datang haid adakah maksud dia saya tak

Adakah saya mengandung atau tidak sebab saya period sebab kami bersetubuh pada 4haribulan tapi saya datang period 19 haribulan 3,dia tak keluarkan air mani dia dekat faraj saya tapi kat luar adakah kemungkinan keguguran atau apa

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
139
2
View more comments
9 Jenis Pam Susu Elektrik, Ini Pilihan Terbaik Ibu Bekerja, Mudah Digunakan!

Pemilihan breastpump yang betul sangat penting supaya ibu-ibu dapat pam dengan selesa dan menjayakan misi penyusuan 🤱


https://hellodoktor.com/keibubapaan/bayi/penyusuan/pam-susu-elektrik-terbaik/

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1
Suntikan perancang

doc saya nk tanya. saya ada ambil suntikam

depo perancang keluarga seminggu lps. tp sy saja bt opk test kesuburan tp naik 2 line. adakah sy di kira subur dan suntikan itu tidak berkesan?

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
9
1
Sakit bawah perut

Morning doc , untuk kesakitan mencucuk bawah perut ke atas

kemaluan TU pulak sebb apa ya ? Kadang macam mau kencing & membuang air besar pun ada jugk

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
12
1
Ibu mengandung boleh makan perut lembu?

Hi, saya tengah hamil masuk minggu ke 12. Ibu mengandung boleh makan perut lembu? Saya teringin sangat nk makan perut lembu

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
1052
1
1
Hamil atau gugur?

Hi Dr,sy merancang kehamilan ke3 selepas 6 thun.selepas sminggu bersama sy mngalami symptom pms berterusan selama 2 minggu and opk shown +ve,line yg terang dan pekat utk 3 hari bturut tp keesokkannya period,adakah normal? Mohon penjelasan trima ksih.

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
14
1
Buku pink

Kalau kandungan dh masuk 5 bulan, masih bole buka buku pink kee tanpa dokumen apa2

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
14
2
View more comments
awal kehamilan...

Perut sy klu selalu kram kenapa tu ya doctor?itu normal ke?sy 4 hri lmbt dtg bulan..sy test,positif hamil..tp perut selalu kram.

Suka
Kongsikan
Simpan
Komen
3
1
TENTANG FORUM INI
Kehamilan adalah satu masa yang mengujakan - badan akan mengalami beberapa siri perubahan apabila kehidupan baharu berke... Lihat Lebih Lanjut
Cari komuniti anda
Terokai komuniti kami yang berapandukan kepada topik-topik kesihatan semasa