Period x datang sebeulan
Period saya tak datang 1 bulan saya adaa lakukan hubugan seks tapi teman lelaki sayaa pancut luar
Terokai komuniti kami yang berapandukan kepada topik-topik kesihatan semasa
Komuniti Hello Doktor ialah platform yang terbuka, selamat & wibawa bagi ahli bertukar-tukar pendapat dan berkongsi pengalaman.
Penyelaras-penyelaras kami akan memastikan komuniti Hello Doktor sentiasa mematuhi Garis Panduan, Terma dan Syarat. Mereka bertanggungjawab untuk mengekalkan keharmonian dalam komuniti dan mengekang sebarang fakta-fakta yang tidak tepat.
Panel perubatan kami bertanggungjawab menyediakan maklumat kesihatan yang tepat dan sahih untuk ahli.
Dapatkan akses ke Komuniti, Rawatan dan Dagang melalui integrasi perkhidmatan dalam satu platform.
Anda tidak bersendirian. Kami komited dalam menyediakan platform yang selamat untuk anda berkongsi pengalaman berkaitan kesihatan.
Mulakan perbincangan
Tanya doktor secara percuma
Pos berkongsi
Terkini
Popular
Cadangan
Sebelum C-section, ada debaran, persoalan dan persediaan yang mungkin hanya seorang ibu dapat fahami. 💛
Bagaimana anda membuat persediaan sebelum pembedahan? Apakah perkara yang paling anda risaukan? Siapakah yang membantu anda melalui detik tersebut?
Setiap pengalaman mempunyai makna. Kisah anda mungkin dapat membantu ibu lain berasa lebih bersedia, difahami dan tidak keseorangan sebelum melalui C-section.
Kongsikan kisah anda dan pemenang bertuah akan memenangi hadiah menarik! 🎁ppstt Lebih banyak kisah dikongsi, lebih tinggi peluang anda untuk menang!
🥇 Hadiah Pertama: iPhone 17
🥈 Hadiah Kedua: iPad Generasi Ke-11
🥉 Hadiah Ketiga: HABIB 1gm 999.9 Gold Bar
✨ 100 penyertaan terawal juga akan menerima baucar Touch ‘n Go eWallet RM30 yang akan dihantar melalui e-mel!*
C
... Lihat Lebih LagiSebelum C-section, ada debaran, persoalan dan persediaan yang mungkin hanya seorang ibu dapat fahami. 💛
Bagaimana anda membuat persediaan sebelum pembedahan? Apakah perkara yang paling anda risaukan? Siapakah yang membantu anda melalui detik tersebut?
Setiap pengalaman mempunyai makna. Kisah anda mungkin dapat membantu ibu lain berasa lebih bersedia, difahami dan tidak keseorangan sebelum melalui C-section.
Kongsikan kisah anda dan pemenang bertuah akan memenangi hadiah menarik! 🎁ppstt Lebih banyak kisah dikongsi, lebih tinggi peluang anda untuk menang!
🥇 Hadiah Pertama: iPhone 17
🥈 Hadiah Kedua: iPad Generasi Ke-11
🥉 Hadiah Ketiga: HABIB 1gm 999.9 Gold Bar
✨ 100 penyertaan terawal juga akan menerima baucar Touch ‘n Go eWallet RM30 yang akan dihantar melalui e-mel!*
C
... Lihat Lebih LagiBoleh, BM lagi senang 🥹 Awak boleh hantar soalan ni kepada doktor:
Hai doktor, saya risau tentang kemungkinan mengandung. Saya tidak melakukan hubungan seks penetrasi. Teman lelaki saya telah ejakulasi dan mungkin terdapat sedikit air mani pada tangannya. Dia telah mengelap tangannya dengan wet tissue, kemudian menggunakan jarinya di bahagian luar faraj saya. Tiada air mani dikeluarkan di dalam faraj dan tiada penis dimasukkan ke dalam faraj.
Disebabkan saya risau, saya telah mengambil Escapelle dalam masa 24 jam selepas kejadian. Adakah masih terdapat kemungkinan untuk saya mengandung dalam situasi ini? Adakah saya perlu mengambil apa-apa tindakan lagi, dan bilakah masa yang paling sesuai untuk saya melakukan UPT untuk memastikan saya tidak mengandung?
Hai doktor, saya risau tentang kemungkinan mengandung. Saya tidak melakukan hubungan seks penetrasi. Teman lelaki saya telah ejakulasi dan mungkin terdapat sedikit air mani pada tangannya. Dia telah mengelap tangannya dengan wet tissue, kemudian menggunakan jarinya di bahagian luar faraj saya. Tiada air mani dikeluarkan di dalam faraj dan tiada penis dimasukkan ke dalam faraj.
Disebabkan saya risau, saya telah mengambil Escapelle dalam masa 24 jam selepas kejadian. Adakah masih terdapat kemungkinan untuk saya mengandung dalam situasi ini? Adakah saya perlu mengambil apa-apa tindakan lagi, dan bilakah masa yang paling sesuai untuk saya melakukan UPT untuk memastikan saya tidak mengandung?
selamat pagi doktor,saya habis period 28/7 yang lalu dan terus stop ubat. sekarang ni perut saya agak lain. selalunya saya bangun pagi perut kempis ini tak,asyik kembung. sekarang pun saya selalu rasa mual-mual. adakah kemungkinan saya mengandung? sebenarnya ikutkan hati nak sangat check upt ni tapi takut terlalu awal sebab period saya expected to be hujung bulan ni. boleh ke nak check upt sekarang?

Anda kini sudah boleh turut serta dengan membuat kiriman, mengomen dan mengundi.
Dapatkan nasihat daripada Doktor, Pakar dan Duta Komuniti
Kongsikan pengalaman anda dengan orang lain yang perlu nasihat
Aktifkan diri dan jadi Duta Komuniti dengan kutip mata.